Chat with us, powered by LiveChat
 

Zwroty i reklamacje

ZWROTY

  1. Dokonując zakupów w naszym sklepie masz – zgodnie z polskim prawem – 14 dni na zwrot zakupionych produktów.
  2. Warunkiem ich zwrotu jest odesłanie do nas produktów, które nie zostały otwarte, zniszczone, ani w inny sposób nie przestały być pełnowartościowymi towarami.
  3. Aby dokonać zwrotu produktów, należy pobrać i wypełnić formularz zwrotu oraz wysłać go na adres kontakt@mg12.pl z podanym numerem zamówienia, którego zwrot dotyczy. 
  4. Następnie należy zapakować produkty tak, aby bezpiecznie do nas dotarły. Formularz zwrotu należy umieścić w przesyłce.
  5. Przesyłkę należy odesłać na adres: EUROCOMMERCE – ZWROT Mg12, ul. Lotników 12D, 65-138 Zielona Góra.
  6. Po sprawdzeniu zawartości przesyłki, w ciągu 30 dni nastąpi zwrot kosztów zamówienia. Zwrot trafi do Ciebie tą samą drogą, którą do nas trafiła płatność.
  7. Koszt wysłania zwracanych produktów nie jest przez nas pokrywany.

REKLAMACJE

  1. W przypadku konieczności dokonania reklamacji, niezbędne jest pobranie formularza reklamacyjnego oraz wysłanie go na adres kontakt@mg12.pl z podanym numerem zamówienia, którego reklamacja dotyczy.
  2. Po otrzymaniu od Obsługi Sklepu potwierdzenia otrzymania reklamacji, należy zapakować produkty tak, aby bezpiecznie do nas dotarły. Formularz reklamacji należy umieścić w przesyłce.
  3. Przesyłkę należy odesłać na adres: EUROCOMMERCE – ZWROT Mg12, ul. Lotników 12D, 65-138 Zielona Góra.
  4. Po sprawdzeniu zawartości przesyłki, w ciągu 14 dni Obsługa Sklepu skontaktuje się w sprawie decyzji odnośnie refundacji wartości zamówienia.
  5. Koszt wysłania przesyłki reklamacyjnej nie jest przez nas pokrywany.