Blog

  • Sól Epsom codzienne zastosowanie Sól Epsom i jej codzienne stosowanie

    Sól gorzka zwana inaczej solą Epsom, angielska znana jest od dawna  ze swoich niezwykłych właściwości i korzyści dla zdrowia. Ze względu na zawartość siarki i magnezu, sól gorzka doskonale wpływa na poprawę kondycji organizmu. Działa przede wszystkim regenerująco, odkwaszająco oraz odtruwająco. Ponadto działa przeciwzapalnie, antyłojotokowo.

    (więcej…)
  • sól epsom, siarczan magnezu Sól Epsom i jej zawrotna kariera

    Jednym ze związków, którego dobroczynne właściwości są znane od pokoleń jest siarczan magnezu (zwany inaczej solą Epsom lub solą gorzką). Czym właściwie jest i dlaczego w ostatnim czasie robi tak zawrotną karierę?

    (więcej…)
  • sól epsom, sól gorzka, siarczan magnezu, sól angielska Siarczan magnezu? Sól Epsom? Angielska? Co to jest i co warto o niej wiedzieć?

    Słyszeliście o soli Epsom? A o siarczanie magnezu? A o soli gorzkiej? A może angielskiej? A wiecie, że te wszystkie nazwy określają jedną z najbardziej przydatnych soli do kąpieli?

    (więcej…)
  • sól epsom, siarczan magnezu Sól Epsom: co warto o niej wiedzieć?

    Sól Epsom, zwana inaczej siarczanem magnezu, bądź solą gorzką, to produkt zdobywający sobie coraz większą popularność wśród osób zainteresowanych zdrowym trybem życia. Nic dziwnego, ponieważ ten nieorganiczny związek chemiczny, nazywany także siarczanem magnezu, wykazuje całą gamę prozdrowotnych właściwości.

    (więcej…)
  • naturalne pochodzenie chlorku magnezu Chiński i sztuczny a naturalny i europejski chlorek magnezu

    Magnez jest bardzo ważnym pierwiastkiem dla naszego organizmu. Pełni wiele różnorodnych funkcji. Uczestniczy w syntezie białka, niezbędny przy budowie kości i zębów, przewodnictwie nerwowym oraz kurczliwości mięśni. Odgrywa istotną funkcję w reakcjach enzymatycznych i w większości reakcji hormonalnych oraz metabolizmie energetycznym. Obecnie większość z nas żyje w ciągłym stresie. Mało snu, stres i ciągły pośpiech, przyczyniają się do powstawania niedoborów magnezu.

    (więcej…)
  • Zimowa regeneracja Zimowy trening? Jak się po nim zregenerować?

    Wyczerpujące treningi zarówno siłowe, piłka nożna, sporty zimowe czy też  bieganie w niskich temperaturach – zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym sprawiają, że nasz organizm ponosi bardzo duże straty energetyczne.

    (więcej…)
  • Zima nadchodzi Zima nadchodzi. Zregeneruj ciało.

    Gdy pogoda zmienia się na zimową, dni stają się krótsze, a poranki i wieczory witają nas mrokiem i chłodem, należy w wyjątkowy sposób dbać o swój organizm, aby narażony na niekorzystne warunki pogodowe oraz wszechobecne wirusy i bakterie, mógł stawić im czoła.

    (więcej…)
  • Domowe spa po ciężkim dniu Domowe SPA po ciężkim dniu

    Chyba każda z nas miała w życiu chwilę, w której myślała o tym, by rzucić wszystko w diabły i raz na zawsze skończyć z pracą, gotowaniem, sprzątaniem. Wszystkim tym, co doprowadza nas do szewskiej pasji i sprawia, że jesteśmy już na skraju wytrzymałości. Tego typu momenty zwykle mijają i zapominamy o nich do czasu, gdy nie wrócą. W takiej chwili zawsze warto odetchnąć trzy razy a później zamknąć się w łazience na kilka godzin i zapomnieć o bożym świecie. Chyba właśnie po to wymyślono SPA – by móc po prostu odpłynąć i nareszcie pomyśleć o sobie.

    (więcej…)
  • Jesienne bieganie i regeneracja po treningu Jesienne bieganie i regeneracja po treningu

    Bieganie to rodzaj aktywności sportowej, którą można uprawiać o każdej porze roku. W okresie jesienno-zimowym, gdy ciemność za oknem, chłód i opady nie zachęcają do wyjścia na zewnątrz, warto zmobilizować się do treningu biegowego przynajmniej dwa razy w tygodniu.

    (więcej…)
  • jesienna regeneracja Jesienna regeneracja organizmu

    Jesienno-zimowy sezon jest najtrudniejszy nie tylko dla naszej skóry, ale też ciała. Kapryśna pogoda, coraz niższe temperatury na zewnątrz, w konsekwencji ogrzewanie i suche powietrze w pomieszczeniach. Wszystko to skutkuje osłabieniem, a także utratą witalności oraz świeżości. Raz na jakiś czas warto zagospodarować chwilę dla samej siebie i wsłuchać się w potrzeby organizmu.

    (więcej…)